Τρίτη 30 Απριλίου 2019

«Να πας στο μοναστήρι μου στο Μαυρομάτι γιατί μου φτιάχνουν το σπίτι μου και έχουν ανάγκη!»





~ Όταν στην αρχή του καλοκαιριού του 2013 αρχίσαμε να χτίζουμε το ναό δεχθήκαμε μια επίσκεψη από μια κυρία μεγάλης ηλικίας που φαινόταν να ψάχνει κάτι.

Ήταν ανήσυχη και ζήτησε να δει τον ηγούμενο.
Ήταν άγνωστη σε μας τόσο η ίδια όσο και η παρέα που την συνόδευε.
Ρωτούσε διάφορα για το μοναστήρι και ήθελε να βεβαιωθεί ότι πρόκειται για τον Άγιο Γεώργιο Μαυρομματίου.
Αφού βεβαιώθηκε μας εκμυστηρεύθηκε ότι για
πρώτη φορά έρχεται στα μέρη και είναι από μια πόλη της βορείου Ελλάδος.
Είχε από οικονομίες μαζέψει αρκετά χρήματα και παρακαλούσε τον Θεό να της φανερώσει πώς να τα διαθέσει μιας και τα παιδιά της ήταν τακτοποιημένα οικονομικώς.

Είδε λοιπόν στον ύπνο της τον Άγιο να της λέει::

«Είμαι ο Άγιος Γεώργιος τα χρήματα που έχεις να τα πας στο μοναστήρι μου στο Μαυρομμάτι, γιατί μου φτιάχνουν το σπίτι μου και έχουν ανάγκη».

Χρειάστηκε βέβαια το ίδιο όραμα να το ξαναδεί γιατί δεν είχε ξανά τέτοια εμπειρία αλλά ούτε πού ήταν το Μαυρομμάτι ήξερε ούτε φυσικά το μοναστήρι και δυσπιστούσε.

Πολύ συγκινημένη κατέθεσε ένα μεγάλο ποσό ως δωρεά για την ανέγερση του καθολικού, έδωσε και σε μας την δύναμη που χρειαζόμασταν για το δύσκολο έργο της ανεγέρσεως.