Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Κύριε ελέησον! Το φοβερό όραμα με την Παναγία για την Ελλάδα (vid)



Τίποτα δεν τελείωσε για τη χώρα μας. 
Η Μεγαλόχαρη μας προστατεύει!
Δέος και ανατριχίλα προκαλεί το παρακάτω βίντεο με το
όραμα της Παναγίας.
Ένας από τους πλέον φωτισμένους, μεγάλους αγιορείτες Γέροντες, είδε ένα συγκλονιστικό όραμα...
Η Παναγιά μας γονατιστή μπροστά στον δικαιοκρίτη Χριστό. Τον παρακαλούσε να γλιτώσει την Ελλάδα από κάποιο πολύ μεγάλο κίνδυνο και καταστροφή που θα ερχόταν μελλοντικά!
– Όχι μητέρα έλεγε ο Κύριος... 
Κοίταξε τι γίνεται στην Ελλάδα. 
Κοίταξε την αμαρτία (εννοώντας τα σαρκικά και όχι μόνο)...
– Συγχώρεσέ τους υιέ μου, σώσε την Ελλάδα που Σε πιστεύει και μας αγαπά...
– Όχι μητέρα. 
Δεν με αγαπά και δεν πιστεύει, με τέτοιες σαρκικές αμαρτίες...
– Σε παρακαλώ παιδί μου, με δάκρυα τώρα παρακαλά τον Κύριο η Παναγία. 
Μην το αφήσεις να γίνει...
-Δεν γίνεται μητέρα και μην μου το ζητάς σε παρακαλώ, είπε ο Χριστός πικραμένος από τους Έλληνες, που έχασαν κάθε ευσέβεια και μέτρο, κάθε καθαρότητα και πνευματικότητα, μολύνοντας με αμαρτία και πονηριά και ασέβεια μικρούς και μεγάλους...
– Άκουσε παιδί μου και Κύριε μου, επέμενε η Παναγιά. Άκουσε τις προσευχές μου και άκουσε τα και τα παιδιά σου που με επικαλούνται και με παρακαλούν να σε παρακαλέσω...
– Δεν γίνεται μητέρα... 
Η αμαρτία ξεχείλισε... 
Μην επιμένεις... λέει ο ολόφωτος Χριστός και χάνεται...
Τότε στεναχωρημένη η Παναγιά μας, η Υπέρμαχος Στρατηγός της Ελλάδας, κάνει κάτι απρόσμενο. 
Σηκώνεται όρθια, βγάζει τον μανδύα της και τον αφήνει προστατευτικά πάνω στην Ελλάδα! 
Ως Αγία Σκέπη! 
Ως Φοβερά Προστασία!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: 



ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE "ΕΔΩ"